Post by unitexnala on Mar 15, 2022 16:46:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sprite Fantasia - MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sprite Fantasia - MMORPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (ubegrenset med mynter) ▞▞▞
▞▞▞ Sprite Fantasia - MMORPG 2022 version ▞▞▞
Spillet er estetisk vakkert. men betal 2 seire så -1 stjerne. spillet er for det meste auto som tar moroa ut av det. Jeg er i Europa-serveren så folk snakker ikke engelsk 😔. Jeg håper jeg kan redigere dette senere for å virkelig si at jeg liker spillet.
Å la folk installere spillet uten å kunne spille er så dumt. Du har spillet på playstore åpne serverne samtidig. Vil endres når spillet faktisk kan spilles.
Stuck on (Når jeg var ferdig med å lage charter) Ikke last inn spillet bare fast.
스프라이트 판타지아 - 모험MMORPG 롤플레잉 xawg
ill gi den en 3 for nå søt myk utseende lett å spille. men mangelen på sporing av søkeprogresjon for bok- og andre oppdrag overlater mye å ønske
Jeg synes dette spillet er ganske morsomt, humoren er cheesy, men på en god måte, og kampen er perfekt for en liten håndholdt MMO. Spillet har potensial til å vokse ganske mye i fremtidige oppdateringer, og jeg ser virkelig frem til det
Flying Hero Superhero Games Stratēģiskās spēles jfs
Dette spillet er så morsomt og morsomt. Ganske raus også. Utviklerne gjør alt riktig. Dette er perfekt hvis du vil spille en mmo og bare slappe av, ikke anstrenge deg for mye, men også ha det gøy på samme tid. 10/10 for nå fordi jeg elsker det
Søte karakterer, søt musikk. Ubalansen mellom f2p- og p2p-spillere er ikke så søt. Dette ble tydelig i løpet av dager etter at denne appen ble lansert. Det er også for fokusert på festspill med andre spillere, noe som kan holde deg tilbake på oppdrag bare fordi du ikke finner noen andre å spille med deg.
Veldig chill spill, jeg spiller det fordi det gir meg nostalgisk følelse! Fikk mange venner, men de fleste av dem er min venn IRL. Forhåpentligvis blir det mer givende. Gamle servere trenger sammenslåinger og har deretter nye servere for å tiltrekke seg flere spillere. Ja, det er F2P, men forvent ikke å være på nivå med brukerne
Fantastisk spill. Jeg har lett etter noe slikt i flere måneder, alle andre spill var ikke det jeg ønsket, men dette er fantastisk!!!
Så langt, veldig bra gjort, men historien kan være litt mer kompleks, den er litt enkel, men betyr ikke at jeg ikke liker den, og det er noen feil og knekk, men dette spillet er fortsatt veldig nytt, så jeg tar det i betraktning. Jeg elsker kunsten/stilen gleder meg til å se hva mer dere vil legge til spillet i nær fremtid, jeg håper dere fortsetter å gi oss mange alternativer innen tilpasning (klær, øyne, hår, våpen) 🖖 fortsett med det flotte jobb, elsker Halloween-temaet forresten :3
Uhmm, jeg sitter fast ved en innlastingsskjerm like etter å ha opprettet karakteren min, introduksjonshistorien spilles, så blir den bare i karakterskapingsfasen Uansett hvor lenge jeg venter eller trykker "ok", skjer ingenting.
Fortsatt å få "navnet er tatt" melding så fikk dc. Gå tilbake for å se 3 tegn som ikke kan slettes lol. Byttet server, spilte litt, dro litt, kom tilbake og ble sittende fast på lasteskjermen. Fikk ikke forhåndsbelønningen min, men det er greit. Se også hendelser er bare forbruksbegivenheter som er et stort rødt flagg, idk men dette kan være et annet p2w-spill. To stjerner for nå, for jeg kan ikke engang spille.
Jeg vil gi den 3 stjerner for nå... Grafikken er bra, kampen er ok og historien er ikke for irriterende å komme inn på. Den eneste kritikken jeg kan ha er at kameraet er i et låst perspektiv der jeg foretrekker at det har et gratis kamera (akkurat som annonsene. Jeg skulle også ønske at annonsene dine ikke var så misvisende med mindre funksjonene er planlagt for fremtidige oppdateringer). .).Jeg skrev inn den offisielle koden og gaveområdet og hadde ingen suksess med respons🧘🏾♂️🙃 selv om det ser ut til å være et interessant konsept selv om jeg bare kom til poenget med å kjempe mot ulven etter å ha klatret på bønnestengelen 😅
Etter oppdatering kan jeg ikke spille spillet igjen. Den viser alltid feilkode 2 koble til på nytt. Har allerede prøvd å installere på nytt, men fortsatt det samme
Dere må vente til serverne åpner om et par dager. Hvis du ikke har spilt MMORPG-er før, skjer dette faktisk med hver nye MMORPG-utgivelse. Jeg tror de tillater nedlastinger tidlig slik at de har en ide om hvor mange som kommer til å spille, det er slik at de kan balansere serverne ved lansering. Det er for å gjøre opplevelsen vår bedre når vi begynner å spille, trenger bare litt tålmodighet.
Jeg likte spillet, raus nok, og kunne fortsatt få gratis ting. Men hovedtomtlinjen fra nivå 35 var MEGET UBEHAGELIG. Så prinsen, tydelig modell som ung gutt, ble sett på som en "kjærlighet ved første blikk" for en voksen mann, som åpent innrømmet sin tiltrekning, og vi skulle ta det som en spøk. Det er til og med en "misforståelse" der vi antok at han utnyttet gutten. Når vi slo ham til helvete, var gutten som nei, du tok feil, og vi ble BFF.
Jeg er forelsket i dette spillet, alt ved det er fantastisk. Jeg gir 4 stjerner fordi det trenger litt forbedring. Det er veldig vanskelig å slipe for xp, også det burde være en bedre måte å få vennepoeng på. Spillet støtter p2w-spillere og det er vanskelig for blakke folk som meg å få bedre utstyr.
Jeg var spent på å starte spillet, men det vil ikke gå gjennom. De burde ha latt meldingen være på skjermen hvis spillet fortsatt ikke kan spilles.
Spillet når det gjelder grafikk er bra og det er ganske jevnt, gameplay er kostbart og morsomt. Problemet er at etter noen uker med spilling føles det som en lønn for å vinne spill, mange toppspillere som dominerer scenen, henter alle belønningene fra fangehull og sjefer, hvor den eneste sjansen for en f2p-spiller til å få gode gjenstander for godt utstyr er nesten ikke-eksisterende. Sist men ikke minst, hvorfor er spillet så etterslep? Jeg mener jeg er fra Asia og serveren min er SEA, men jeg får alltid RØD PRKK og DC hele tiden!
Jeg kom så langt som til skjermen som sier berør for å starte, og så fikk jeg stadig en melding som sa frakoblet fra serveren....
Min 3-stjerne, etterfulgt av en 1-stjernes anmeldelse er begge slettet. Dette er uakseptable handlinger for å opprettholde en god score. Fryktelig selskap, du bør ikke laste ned. Jeg ønsket virkelig å like dette spillet, men det er hendelser som kreves for progresjon som er ødelagte og ikke kan fullføres. Jeg har brukt 20$ på dette spillet, og det er uakseptabelt å gå i stykker. Det faktum at en anmeldelse ble slettet er imidlertid opprørende.
Jeg opplever fortsatt spillet. Referansene er morsomme, stilen er virkelig frisk. Jeg håper på hva dette spillet har å tilby. Problemet er at menyen ser ut til å kutte på telefonskjermen min. Vennligst fiks snart.
Jeg vil si det er morsomt, men lite tilpasning. Jeg la merke til at mengden av tilpasning egentlig ikke passer spillet, men det er akkurat ute, så jeg lar det gli. Jeg håper i fremtiden at flere øyne, hår, fargealternativer ville være fine på startbruk samt noen få startantrekk.
Dette spillet er fint, men det er alltid en grense for alt som dungeon, leveling up, PvP når sliping er det ingen erfaring og item Drop. og jeg kan ikke gå opp i nivå på grunn av grensen per dag. Fjern den la spillerne gå opp i nivå slik de vil. På grunn av det sitter jeg fast i nivå 30. Legg til et oppdragstavle slik at vi kan gå opp i nivå.
Fikk akkurat spillet og logget inn på google-kontoen min for så å bli fortalt "Touch to start" og ingenting skjer, ny start på spillet opplevd.
Den lar meg ikke spille. Den sier berøringsstart, men ingenting skjer når jeg trykker på den. Er ikke spillet ferdig ennå?
Snarere standard rpg-mekanikk og grafikk, men viktige rekvisitter for den første halvtimen med hendelser som utspiller seg.. Karakteren din invaderer eventyrland, brenner ned et grisehus med ham inne, din sprite spiser deretter et hus helt, leietakere ble absolutt ikke evakuert. Deretter raser du en gjeng med barn opp en bønnestengel og dreper den store stygge ulven med inflasjon før du løper av gårde med Alice som din helbredende slave. Jeg er sikker på at vi er en slags skurk i dette.
Boi jeg logget på min fb acc, men når du er ferdig logget på det bare gjør ingenting. Jeg fortsetter å trykke på startknappen, men den fortsetter bare å laste... Rart
Stille spill ønsker flere f2p-alternativer for kostyme mer livsferdighet
Arts flott spilling flott, men hodeplagg bør være valgfritt, og så langt har det vært alle referanser til en bok for små barn jeg kan tenke meg, og det er ekkelt
Da jeg oppdaterte og logget på spillet igjen, startet den oppdateringen på nytt selv om jeg liker spillet, kastet det bort dataene mine
Jeg elsker dette spillet!! Spillet er så cutteeeee 😤❤ Humoren i historien, de søte og morsomme sprites! Karakterenes holdning er så forfriskende at den er godt skrevet! karakteren din og spriten din er så ekstra. Jeg elsker det 😂❤ Jeg ser frem til forbedringer av dette spillet! For nå legg til noen funksjoner som du kan flytte kameravinkler og japansk stemme takk 😭❤
Jeg har lyst til å spille Laplace M i en annen versjon, nesten alle elementer og mekanikk som kort på utstyr, titler, hvordan spillet navigerer og hvordan det føles å dyrke planter på såkalte island. Er dette spillet bare kopiert Laplace? En ting til å være oppmerksom på, hvorfor kommer oppløsningene så forbanna lave? Det står at enheten min ikke støttes, bedre avinstallert da
스프라이트 판타지아 - 모험MMORPG 롤플레잉 xawg
Sprite Fantasy er Awesome 100/100 hvis denne spillappen kunne gå høyere på rangeringsskalaen. Arena er over gjennomsnittet, Dungeon-modus er et skikkelig spark i tennene til fiendene som finnes der i, også er spillhistorien AwesomeSauce Strong and Serious with a Hint and Sprinkle of Great Comedy Thrown in. Det er kiddy, men engasjerende totalt sett. 100 % av 100 % uten tvil. Gå over Genshin Impact Your Sister Game Har MMORPGOTY-drømmer på vei.
Avinstallert. Ingen aktiv i partiet. Det eneste du har er mercen. Det føles som om du er alene i spillet selv om du har guild. Ble plutselig kjedelig. Ingen live PvP eller duell. Bare en arena hvor du kan kjempe med frakoblet røye.
fordeler: spillet er mye moro - grafikk og komediebakgrunnshistorie - mye forskjellig innhold og dagblader... ulemper: selv om du kan få premium valuta ved å spille er dette begrenset til et punkt - dette er ikke f2p-vennlig - tidssperret innhold - gacha-ratene er hinsides forferdelige.
Avslappende spill. Ingen komplisert mekanikk. Jeg liker ikke karakterbevegelsene i Party Room, ser homofil ut. Vennligst endre det.
Høy ping for OCE, spillet har kamppunktsystem, så forvent de samme funksjonene og spillestilen (p2w vs f2p) som spill med lignende BP-system. Kan bli kjedelig ganske fort med automodus.
Fantastisk spill. Morsomt og morsomt på samme tid. Grafikk og lyd er bedre enn de fleste. Lett å forstå og spille. De fleste oppdrag kan gjøres enten alene eller i en fest. Prøv dette spillet.
Jeg hater at det er en nivågrense per dag. Og hva er bruken av mobben på kart? De gir ingenting. Meh
JEG VENTET PÅ SPILLET ÅPNER OPP OG NÅ ER DET TILGJENGELIG, JEG KAN IKKE BLI MED. HVA I HELVETE? JEG VET DET IKKE ER TILKOBLINGSPROBLEM FORDI JEG HAR FLOTT TILKOBLING OG MIN PING ER LAVT PLS FORTELL MEG HVA ER FEIL. HVORFOR KAN JEG IKKE BLI MED? HVORFOR KAN JEG IKKE SPILLE